Прочетен: 245 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 24.08.2017 12:31
Абортът е война срещу Твореца и природата; хладнокръвно убийство на беззащитните; геноцид спрямо собствената нация; превръщане на родителите в палачи; обезправяване на неродените от страна на родилите се в името на „човешките права"; абортът е обезчовечаване на човеците и надминаване по кръвожадност на най-лютите зверове; абортът е съвременна инквизиция, смъртна присъда без право на обжалване; зачеркване на правото на живот на невинните младенци; абортът е кървавият поток на нашето пред антихристово време, унищожил повече хора от всички войни, епидемии и природни бедствия взети заедно; абортът е бягство от отговорност, хула против Създателя, презрение към Бъдещия съд; абортът е плод на сластолюбието, цвят на самолюбието и егоизма, плод на гордостта; абортът е приемане внушението на демона - принасяне на кръвна жертва на бесовете, единение с падналите духове; абортът е превръщане на майчината утроба в ешафод, на лекаря - в палач, във враг на обществото; абортът е наричане на ужасно престъпление с научни термини, лицемерие на общественото съзнание, злокачествен тумор на народната душа, узаконено беззаконие, непреследвано престъпление, разрешено от държавата злодеяние; абортът е насилствено лишаване от земния живот, недаване възможност за небесно осиновяване чрез Кръщението; абортът е Иродово клане, опит за построяване на „щастливия" живот на родените върху гробовете на насилствено неродените, доходен легален бизнес, индустрия, печелеща от смъртните грехове на човечеството, поклонение на мамона.
Православното християнско самосъзнание изисква от човека подвиг, включително до саможертва. Либерализмът предлага друго: да не ограничаваш своите пожелания и страсти, да се стремиш към удоволствие и комфорт, при това в най-низък и мръсен вид, а ако на пътя ти към това жалко щастие стои дете - твое собствено дете, заколи го и го разрежи на части.
Либералите се боят да не причинят болка на убийцата, но защо сърцето им не жали умъртвените младенци? Либералите не искат да разбудят съвестта на детеубийцата, което ще ѝ причини болка. Но тази болка може би е болка, водеща към спасение.
Либералите не жалят душата на жената, извършила аборт и не мислят за това, че тя някога ще застане пред Божия съд, опръскана с човешка кръв. Убитите от нея деца, образно казано, ще препречат пътя към Бога. А когато майката убива детето си, либералът е спокоен и в добро настроение и казва: „Не тревожете бедната жена, не бъдете жестоки към нея. Та нали не сме фанатици, живеещи във времето на мрачното средновековие, а сме цивилизовани хора от ХХl-ви век“.
Решението дали да оставим детето да живее или да го убием, е един от най-трагичните проблеми на нашата съвременност. Лукавият нашепва в ухото на родителите на детето, че раждането и възпитанието на деца не е по силите им, че детето няма да бъде осигурено с всичко необходимо, че те ще се измъчват, като го виждат болно или гладно, че такъв живот е по-лош от смърт. Тези хора се опитват да успокоят съвестта си, като се позовават на необходимостта, но те не вземат под внимание най-важното - че съществува Бог, Който върши чудеса, че съществува Божий промисъл, който обгръща света и всеки човек. Ако Господ даде живот на детето, то ще даде и средства, то да бъде отгледано. Затова се говори и в Евангелието. Дори малките птички не са забравени от Бога и Той им дава храна.
Който се е решил на убийство, е забравил, че Бог не е само Творец на света, но е и Всемогъщ Промислител и Самата Любов, че държи в ръката Си бъдещето на всеки човек.
Човекът се е отучил да обича, затова не желае да има деца; раждането и възпитаването на дете пречи на задоволяването на страстите му, а човекът не иска да ограничава себе си в нищо. Човекът се стреми към комфорт, към егоистичен комфорт; той е свикнал техниката да върши всичко вместо него, а детето нарушава този комфорт, то изисква не само разходи, но и грижи, личен труд и време. Когато родителите обичали своите деца, те са намирали щастие в тази любов и в общуването с детето, в което са преживявали собственото си детство, сякаш втори живот. А сега при много родители тази любов или е достатъчно отслабнала, или пък въобще я няма.
Какво да направи жената?
В случай на нежелана бременност, свещеникът или всеки приятел трябва да положат усилия да помогнат на жената да приеме детето си без страх от бъдещето и с вяра в Божия промисъл, който е създал и самата нея. Да ѝ помогнат да възприеме детето като пълноценно човешко същество, като част от Божието домостроителство и като начин за личното спасение на майката. Тя трябва да бъде информирана как се развива зародишът и как точно се извършва абортът, какво става с телата на абортираните деца, какви са последствията за физическото и духовното здраве на майката.
Що се отнася до безпокойството на родителите, че не ще могат да изхранват децата си, то това е неверие в Божия промисъл. Дори и родителите да изпитват материални затруднения. Свети апостол Павел пише:
„Жената... ще се спаси чрез раждане на деца, ако пребъде във вяра, в любов и в светост с целомъдрие.“ (1 Тим.2: 14-15). Когато е налице проблем с бедността, трябва да се борим с бедността, а не с децата.
Ако злото вече е извършено и абортът е направен, то тогава свещеникът трябва да помогне на такива хора да разберат, че са извършили смъртен грях и да ги насочи към Покаянието и Изповедта. Само дълбокото сърдечно съкрушение и покаяние може да възстанови членството на съгрешилите в тялото на Църквата Христова и правото на вземане на Свето Причастие. Като условието е твърдата решимост този грях да не се повтаря.
Бори се, християнино, със страстните помисли и със самоубийственото егоистично самодоволство! Не позволявай да те убедят, че доброто е зло, а злото - добро. Да не бъде.
„Да възкръсне Бог и да се разпръснат враговете Му, и да бягат от лицето Му, които Го ненавиждат.“